dekoráció · Horgolás · Krácsony

Ananász-angyal

Egy orosz oldalon találtam a kedvest.Horgolt és vízüveggel keményített munka áll mögötte.
Az eredeti linkek amiket használtam:
Az eredeti minta
Egyik szótár
Másik szótár
Illetve a google fordító az oldalra, és a szavakra külön is.

De nem kell megijedni, ha esetleg valaki el szeretné készíteni szívesen megosztom a tudásom. A szöveges rész fordítását szorgalmasan jegyzeteltem ugyanis készül még kettő.

Íme a jegyzet:

Ananász-angyal

  1. fonal – egy szín a testnek, és egy szegélynek (utóbbi elhagyható ízlés szerint)
  2. fonalnak megfelelő horgolótű
  3. Drót
  4. Keményítő, ki mit szeret, én vízüveggel készítettem
  5. Ragasztópisztoly
  6. Forma az angyal keményítéséhez

Elkészítés

Szoknya

Kezdés9 lszből gyűrűt készítünk.

  1. 3 lsz magasítás után 8 erp-t horgolunk.
  2. 3 lsz magasítás+1 lsz, (1 erp+1 lsz)-minden pálcába
  3. 3 lsz magasítás+3 erp egyszerre befejezve, 4 lsz *(2 pálca és 3 lsz az előző körben kimarad) 4 erp egyszerre befejezve és 4 lsz* (talán kis segítség eddig…
  4. minden lsz ívbe blokk: 3 erp egyszerre befejezve + 3 lsz + 3 erp egyszerre + 2lsz
  5. Innentől a második lsz-es ívet minden körben növeljük: 3 epr + 3 lsz + 3 erp + 3 lsz…angyal
  6. 3 erp + 3 lsz + 3 erp+ 8 lsz
    Innentől a rajz szerint horgolunk, a piros pöttyös résztől csatlakozva:

szoknya

Keze:
82 lszből készül az alap, 80 kispálcás sorból 4-et készítünk. Kifeszítve megszárítjuk és egy darab drótot varrunk a közepébe.

Fej+gallér: Amigurumis folyton körben horgolással készül, ezért amikor elkészül az első kör jelöljük meg az utolsó kispálcát amivel összekapcsoljuk  a kört, én egy biztostűt használtam erre a célra.

  1. Varázskörrel kezdünk, készítünk bele 6 kispálcát.
  2. szaporítunk minden szemben (12 pálca)
  3. minden második pálcában szaporítunk (18)
  4. minden harmadik pálcában szaporítunk (24)
  5. minden negyedik pálcában szaporítunk (30)
  6. minden ötödik pálcában szaporítunk (36)
  7. minden hatodik pálcában szaporítunk (42)
  8. minden hetedik pálcában szaporítunk (48)

9-15.  nincs szaporítás, minden pálcába csak egyet horgolunk.

  1. minden hetedik pálcánál fogyasztunk (42)
  2. minden hatodik pálcánál fogyasztunk (36)
  3. minden ötödik pálcánál fogyasztunk (30)
  4. minden negyedik pálcánál fogyasztunk (24)
  5. minden harmadik pálcánál fogyasztunk (18) – meg kell tölteni a fejet
  6. minden második pálcánál fogyasztunk (12)
  7. minden pálcánál fogyasztunk (6)

Kész a fej, megszakítás nélkül jön a gallér

  1. minden pálcába 2 erp
  2. minden pálcába 1 erp + 1lsz
  3. (blokk: 2erp 2lsz 2erp) – – lsz-es ívbe blokk majd 2 lsz, majd egy kimarad
  4. minden blokk közepébe (2erp 2 lsz 2 erp 2 lsz 2 erp) közte 3 lsz
  5. Az első képet kicsit nehezen tudtam leolvasni. Nyögve nyelősen, de valahogy megcsináltam. Megpróbáltam készíteni, egy ábrát hozzá, remélem érthető lett.
  6. A szárnyaknál a végén körben kapott 5 lsz-ből álló íveket 2-3 sort. Saját változtatásom, hogy arany fonalat használtam körben. Az elsőnél csak kispálcákkal körbe horgoltam, míg a második esetében csak a szoknyánál alkalmaztam ezt, a gallér és a szárny az utolsó láncszemes íveket kapták meg aranyban.

  7. szárnyak

Az első angyalom Puppets eldorado fonalból készült, a széléra Anchor volt az arany, 2-es tűvel készült:

Második estben Honleány fonalat használtam, és innentől a többihez is.. Második esetben 1,50-es, majd 1,25-ös tűt használtam.

Ananász-angyal” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

