Horgolás · Kendők

Szerencsekendő

(A későbbiekben elkészült darabokról képeket itt találhattok. )
Elkezdtem a horgolást tanulgatni. A kezdeti kis négyzetkék elkészítése után úgy döntöttem szeretnék már valami hasznosabbat készíteni.

Idő közben megjelent a Gombolyag magazin melyben igen szép mintákat találtam. Fel is tettem a kérdést egy tetszetős darab kapcsán: vajon egy totál nulla horgoló tudna ilyet készíteni?? Választ is kaptam: miért is ne?

Ez a darab volt a Szerencsekendő, amelyet Szilágyi Andrea tervezett. Mindjárt be is vásároltam 1 egész gombolyagot a hozzá való fonalból, és elhatároztam, készítek egyet magamnak.

Ez az első kendőm. A használt fonal: Alize Bamboo Fine, 3339-es színkóddal, csak mert bolondulok a színátmenetes fonalakért. 3,5-es tűvel készült. Finom puha, könnyű, kényelmes viselet.

Ezután jött anyák napja, és mindjárt lelkesen készítettem anyukámnak és anyósomnak 1-1-et. A kéket kapta anyukám, színe 1833. A rózsaszínes lett anyósomé, ő a 3682-es.

Anyák napja letudva, jönnek szülinapok. Lelkesedésem továbbra is töretlen. A minta fantasztikus, tényleg egy kezdő számára is érthető és világos. A fonal álompuha, élmény még horgolás közben is. Így készült még két darab. A zöldesebb a 4557-es, a kevertebb pedig 3256 színkóddal szerepel a fonal palettáján.

Sose gondoltam volna, hogy én valaha is kendőket fogok készíteni. Sose hordtam őket. Télen a sál pedig más csoportba tartozik.

Ezzel szemben, miután ezeket elkészítettem szerelmes lettem. Úgy érzem a létező összes kendőt, és sálat el szeretném készíteni mindenféle színben 🙂

Persze ez lehetetlen… de próbálkozni attól még lehet nem? 😉

További képek

IMG_3443.jpg
Fonal: YarnArt Etamin – 423
Vélemény, hozzászólás?

