Horgolás · Sapka

Nika sapi

Véletlenül akadtam a mintába. Volt egy gombóc nagyon szép színű fonalam, és kívánta a fonal a mintát. Egy bökkenő akadt csupán: nekem 3 fiam van. Igaz, hogy szép gyerekek, de hát azért mégis…

Kis gondolkodás után úgy határoztam, elkészítem, majd oda adom ajándékba.

A fonal Alize bella. A két szín pedig elsőre egy ciklámen(489), majd a korall(619).

A minta a Raverly-ről származik. Ingyenesen letölthető, igaz angol nyelvű pdf formátumban CRONCHET HAT NIKA néven. Ha esetleg igény van rá, leírhatom magyarul is.

Választásom egy szép szőke hajú, kék szemű hercegnőre esett. Nagyon örült neki mikor megkapta. A fotó megtetszett másnak is így kérésre még 2-t készítettem kis hercegnőknek.

A különböző méreteket a tű méreteivel próbáltam elérni. A 3 különböző méret 3-as; 3,5-es; illetve 4-es horgolótűvel készült.

Sajnos felvéve nem sikerült fotóznom… talán majd egyszer 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

