dekoráció · Festett

Szuper verda a falon

Van 3 gyerkőcöm. Már az első várandósság ideje alatt voltak elképzeléseim a tökéletes gyerekszobáról. Nyilván ilyen nincs, meg az a tökéletes ami a gyerkőcnek megfelel. Nekem pedig annyi a feladatom, hogy segítsek neki a saját igényei szerint kialakítani. Egyenlőre kifejezetten gyerekszobánk nincs, viszont a dekorációt illetően már elkezdtem a próbálkozásokat. Utólag kiderült még szerencse, mert van hová fejlődni. Ennyit a felvezetésről, lássuk a technikai részét a dolognak.
Mivel kézügyességem rajz terén egyenlő a 0-ával, ezért a technika segítségét hívtam, éspedig a nyomtatót. Kerestem egy nyomtatható kifestőt, amit lementettem a számítógépre.blaze-blaze

Miután ez megtörtént csak annyi a dolgom, hogy felnagyítva kinyomtatom. Én a paint programot hívtam segítségül, de ha valaki mást szeret használni, tegye azt. Ezután beállítom, hogy milyen méretben nyomtasson, esetemben ez 4 db A4-es papíron került kézzel fogható formába. Szépen levágom a nyomtatási margót, és összeillesztem a képet, egy nagy képpé. Celluxal rögzítettem.

Ezután jön a segítsünk azoknak akik egy pálcika embert is képesek elrontani trükk. Zsírpapírt/sütőpapírt veszek elő, rátűzöm a nyomtatott képre, és puha grafittal (nagyon puha) szépen átrajzolom a képet. Ezután felragasztom a falra a rajzolt felülettel lefelé. Én rajta hagytam a nyomtatott papírt, ahogy a képen látszik, mert a sütőpapír nem marad a helyén, és érdemes rögzíteni, nehogy elcsússzon. Ha a rajzolt felületet kicsi a körmünkkel megnyomom/gyengén kaparom, és elveszem a sütőpapírt látszik, hogy a grafit felkerül a falra, így ha az egész felületet végig dörzsölöm, a rajzom máris ott pompázik a falon. Persze nyomás erősségtől függ a megmaradó kép. Ezután már csak ki kell festeni. Én akrilt használtam. Azt a tippet kaptam, hogy ez alkalmas fal dekorálására.

easter (1 of 2)

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

