Kötött · Táskák

Írisz táska

Még 2015 nyarán, babakocsi tologatás közben kezdtem neki, nagyon sokszor visszabontottam. Kötés téren eléggé hiányosak még az ismereteim, de úgy gondolom, hogy akkor fejlődök, ha próbálkozok. Minta olvasásban is akadtak nehézségeim, de hatalmas szerencsémre egy igen segítőkész tervezővel találkoztam, aki készséggel próbálta megértetni velem, hogyan is van az ami. Végén csak elért a fényesség. Idő közben a cseperedő gyermekemtől egyre kevesebb időm akadt napközben ilyen tevékenységekre, és közbejött pár születés-névnap, és persze a karácsony. DE az ünnepek közeledtével akadt annyi szabadidőm, hogy csak elértem a végére. (Persze a gyerkőc is átlendült a 300%-os felügyeleten… már csak 200% kell 😉 )
A bélés bevarrásában anyukám volt nagy segítségemre. Mivel a leírástól eltérően nem 4-es hanem 3,5-es körkötőtűt használtam, hiába volt szabásminta mellékelve, csak újat kellett készíteni.
Mivel eddigi életem során még soha, semmilyen táskát nem készítettem, ez mindenféle szempontól az első. Iszonyatosan büszke vagyok, hogy meg tudtam csinálni. Így bátran bíztatok mindenkit: mindent meg lehet oldani, csak eltökéltség és kitartás kérdése a dolog.
Egyébként pedig imádom 😀 Biztos, hogy fogok még készíteni ajándékba is, mert többeknek is tetszett 😀
A minta a Gombolyag magazin 2015/01.-2. számában található Írisz táska néven amelyet Nemesné Emri Szilvia tervezett meg. A felhasznált fonal: HiMALAYA – Everyday 70012 1 egész és kb 1/3 gombóc.

Íme néhány kép:

Írisz táska” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

