dekoráció · Horgolás · Terítő

Takaró/kendő/terítő?

Van nekem egy igen kedves barátném. Sok szép általa készített holmit kaptam már ajándékba. Művész a lelkem, fest-szobrászkodik így az ajándékok képek, festéssel díszített tárgyak. Imádom mindet. 🙂 Amikor elkezdtem tanulni a kötést, és később a horgolást már az járt a fejemben, hogy milyen jó lesz majd tudok neki én is készíteni ajándékot. Tudtam azt úgy is jobban szereti bármilyen megvehető holminál. Ettől a lelkesedéstől hajtva horgolási tanulmányaim elején belefogtam egy pléd készítésébe, amelyhez a nagyinégyzetet használtam. Csodaszép színek, szépen haladt a horgolás is. Úgy gondoltam születésnapjára készen lesz, jaj de fog örülni… az idő fogyott ám gyorsan… no meg a fonal is… a végeredmény egy mini pléd (kb m*m-es) lett, amit végül most karácsonykor kapott meg egy nagy angyalkával együtt. Mondanom sem kell, hogy a várt siker megvolt, így megerősítést nyert: adni nagyobb öröm mint kapni… 😉
A felhasznált fonal:  HiMALAYA – Perlina amiből 4 színt használtam

50131-es kóddal ezt a szép kéket, amiből 2 gombócka fogyottHiMALAYA - Perlina 50131

50129-es kóddal 1 gombóc narancs HiMALAYA - Perlina 50129

50112-es kóddal egy szintén sárgás szín HiMALAYA - Perlina 20112

és szegélynek 50104-es kóddal 2 gombóc ebből a zöldesnek mondanám színből HiMALAYA - Perlina 50104

És a végeredmény sok-sok szeretettel:

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

