dekoráció · Horgolás · Terítő

Horgolt terítő 2.

Szintén facebook-os szerzemény, pont mint az előző. Volt egy képen a minta,egy másikon pedig a kész darab. Nagyon megtetszett, így el is mentettem, és el is készítettem.

Mivel a felhasználás terén nem csak annyiból állnak, hogy leterítem egy asztalra, úgy gondoltam, most megpróbálkozom egy alternatív lehetőséggel: kikeményítem tálnak. Biztos, hogy több ideig kellett  volna áznia, ez kapott 10-15 percet, lehetett volna 30 perc is, és kevésbé kellett volna kinyomkodni, de megállt, és szép. Lehetne erősebb, de mit várunk egy horgolt terítőből készült táltól…

Íme a minta és az inspiráció:

Részemről most fehéret készítettem. Honleány fonalból készült, és 45-50 g ment bele, 1,25-ös tűvel. Nem egy fonalzabáló minta. És persze a keményítő, amiből a teljes flakonnal ráöntöttem 😀


Vasalás után kb. 40 cm átmérőjű volt, bevallom ezt már a keményített tálon mértem, mert elfelejtettem 😀

Kellett ennek is 1 hét, talán 5 nap. Nyilván ha naponta csak pihenni tenném le, akkor elkészülne 2-3 nap alatt is. Összességében egyszerűbb volt mint az előző, és személy szerint nekem jobban is tetszik.
Nos, az enyém így sikerült:

IMG_2581

Vélemény, hozzászólás?

