dekoráció · Horgolás · Valentin napos

Kicsi szív minták

Nem vagyok egy nagy Valentin-nap rajongó, de a szívecskék tetszenek. Igen kreatívan és sok projekthez fel lehet használni őket. Arról nem is beszélve, hogy nem tart sokáig elkészíteni őket.

Beleakadtam néhány leírásba, és a kötés pihentetéseként horgoltam egy keveset. Pontosan 3 db-ot… Aztán megnéztem a naptárat, és úgy gondoltam hátha valakinek hétvégére még elkélne a minta. Főleg, hogy tényleg 5-10 perces műveletről van szó… na jó a nagy volt 15 😀

Szóval, a minták forrása… az internet. Ha csak beírjuk, hogy horgolt szív ingyenes minta, máris zúdul ránk a rengeteg lehetőség mind rajzos, mind videós formában. Azért, hogy még több mintával találkozzatok, azért megadom ezeket honnan töltöttem le: Tina’s handicraft

Amit használtam hozzá: Puppets eldorado 7046 (szép piros), és 1,5-ös horgolótű.
eldorado7046

De, ha elegendő ez a három nem kell vándorolni íme a képek:

Elsőnek egyszerűbbel próbálkoztam, nem lett tökéletes, de annyira nem piszkálta a fantáziámat, hogy még egyet csináljak belőle. 2,5 cm magas:

Második minta próbálkozás. 3 cm magas:

És a harmadik, kicsit szomorkás hangulatom volt, és a kis pikós szélével egészen meg vigasztalt. Lehet több színből is készíteni, nyilván másképp mutat… nem volt kedvem váltani. 7,5 cm magas:

Vélemény, hozzászólás?

