Horgolás · Kendők

Varázslat kendő

A tavalyi éven volt az első teljes éve a Gombolyag magazinnak. Már az indulástól beszerzem szépen. Ebből a magazinból néztem ki anyukámnak egy szép kendőt.

A minta a Gombolyag Magazin 2015/02-03. számában található, így azt nem részletezném. Szerepel rajzos, és szöveges leírás. Továbbá megtalálható Ravelry-n is: Mesmerized Shawl néven.

Mint minden kendőnél, itt is tetszőleges a fonalválasztás, mennyiségben is. Természetesen támpontokat kapunk, és én ennek megfelelően készítettem el. Anyukám nagyon szereti, rengeteget hordja, és most készítettem egy másikat is, meglepetés személynek ajándékba.

Alize Bella fonalat használtam mindkét esetben, 3,5-es tűvel. Mennyiségileg 2 gombóc színátmenetes és 1 egyszínű fogyott részemről.

A kék kendőnél: Bella-213 világoskék a szegély, és 365 színátmenetes a közepe.

A szürke: 2905-ös a közepe, és 55 fehér a szegély.

Blokkolni is kellett. Nem tartozik a kedvenc elfoglaltságaim közé, nem szeretek a gombostűkkel babrálni. A minap beszéltük párommal, milyen érdekes, horgolhat valaki akármilyen szépen, a blokkolásnál még mindig elmehet a dolog. Ha nincs szépen kifeszítve aránytalan, csálé lesz az egész. Igaz nem kiterítve hordjuk, de ha valaki a vállára teríti, már látszik is… Amikor tanultam horgolni nem gondoltam ilyesmire, aztán szomorúan szembesültem a folyamat jelentőségével. Na megcsináltam azért, túl vagyok rajta, és a végeredménnyel is elégedett vagyok 🙂

És íme  a végeredmények. A kék lett anyukámé.

Vélemény, hozzászólás?

