dekoráció · Húsvéti · Horgolás

Húsvéti horgolt tojás 2.

A korábbi tojáshorgolási bosszankodásaim eredménye, hogy ezúttal kifújt tojásokat horgoltam körbe.

Szorgalmasan gyűjtögettem őket, minden reggeli illetve sütés-főzés során feltörés helyett, szorgalmasan kifújtam őket, kimostam a csapnál és egy tojástartóban várták mikor érek a horgoláshoz… no persze anyukámnak is nagy szerepe volt a gyűjtögetésben, lényegesen többet használja a konyhát e téren mint én 😀 😉

Miután megszületett az elhatározás, neki is láttam az első tojásnak. Minta téren nem keresgéltem, a már korábban használt minta tökéletesen megfelelt. Úgy gondoltam, megpróbálom így a keményítést, így folpackkal körbetekertem tojáskámat, ráhorgoltam, és mehet a keményítőbe. A végeredmény annyira megtetszett, hogy nem volt szívem kitörni belőle a tojást, és elhatároztam a többit is benne hagyom.
Vettünk tojásfestéket, megpróbáltam megfesteni a kifúj tojásokat… több-kevesebb sikerrel. Festeni első sorban azért szerettem volna, mert a boltban vásárolt tojásokon szépen rajta van egy kódszám, ami nem túl dekoratív… többé-kevésbé sikerült eltakarni 😀

Festés-szárítás pipa, jöhet a horgolás.

Itt már több mintát is előszedegettem, persze rá kellett igazítanom őket a tojásokra, de szerintem szépek lettek. Lentebb párosítva megtaláljátok a tojást, és a hozzá tartozó mintát, ami alapján készítettem. Puppets eldorado és Honleán fonalakat használtam 1,25-ös tűvel.

A követező esetben már elve egy gyűjteményt sikerült lementenem. Nem szedegettem szét, nem akartam, hogy tovább romoljon a minőség. Az elsőt, és a második sorban a középsőt készítettem el.

Az első sorban a harmadiknak is nekifogtam, de megmaradt a történet csak a láncszemeknél. Kettőt csináltam ebből a “saját” alkotásból, gondolván a másodiknál majd jól leírom… 4 láncszemes ívet készítettem a közepén talán 3 sort, utána elkezdtem fogyasztani, az alján 3 láncszemes ívek vannak. De ha valaki tojásra horgol, mindenképp kell igazítani, úgy mutat szépen, ha ráfeszül.

IMG_2584

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

