Horgolás · Kendők

Trish kendő

Újabb Gombolyag minta. A csoportban szinte vírusként söpört végig, és söpör még most is. A magazin megjelenése óta minden második bejegyzésben ez a kendő szerepelt. Elhatároztam, hogy én is elkészítem. A közeli méteráru boltban már régóta szemezgettem egy gombóc fonallal. Ahányszor bementem ő ott árválkodott, és arra várt, hogy haza hozzam. Így adta magát a történet.

Elérhető még a Ravelry-n is: Trish Shawl

Nemrég a vasalódeszkámnál a borítás megadta magát, a szivacs tönkre ment, és szépen pergett lefelé minden használatnál. Muszáj volt cserélnem. Így hát leszaladtam a közeli rövidáru boltba, és bevásároltam vattelinből, és most már haza hoztam a fonalat is, gondolván majd egyszer csak elkészítem, ha befejeztem azt a 2 dolgot ami félbehagyva várakozik itt mellettem az asztalon.

Amikor sikeresen elkészült a kislány ruhácska úgy gondoltam, horgolás után kötésbe fogok, és befejezem a kardigánt. Aztán jött a megvilágosodás, hogy bontanom kell 34 sort!!!! Annyira felbosszantottam magam, hogy előszedtem a kendő mintát és a fonalat és neki láttam ennek a kendőnek. Jött a húsvét is, így hétfőn majdnem egész nap lustiztam a házimunkában, és horgoltam. Sikerült is befejeznem, ma reggelre meg is száradt, és volt alkalmam felvenni is.

A felhasznált fonal Alize Díva Batik – 4572 ( 100% Microfiber Acrylic; 100g/350m), 3,5-es horgolótű. 18 g lett a maradék. A minta vízszintesen halad, lehet 1-2 rojt még belefért volna mielőtt elkezdek fogyasztani, de már nem bontottam vissza, hogy ezt leteszteljem, mert egyébként nekem jó a mérete. Összesen 52 rojt van rajta, 109 cm hosszú és nemtom milyen széles mert a gyerek elvitte a cm-et 😀
…29 cm széles 😀

IMG_3835.jpg
Fonal: Himalaya Mercan Batik
Vélemény, hozzászólás?

