Gyerekeknek · Kardigán · Kötött · Ruhanemű

Vitorlás

Amikor megjelent a Gombolyag Magazin érintett száma nagyon megszerettem a fotók alapján. Mindenképp szerettem volna elkészíteni. Egy kis sapiról és egy kardigánról beszélünk, kis vitorlás hajó mintával. Nagyon aranyos, és mind a három gyerkőcömre tervezek készíteni.

Első lépésként úgy gondoltam a középsőmre kezdem, ha kicsi lesz rá, van aki megkapja, ha nagyobb akkor is van aki hordja. Jól gondoltam, mert sikerült úgy megkötnöm, hogy a kicsire még kicsit nagy. Így igaz fotózni is talán nyár végén tudom majd felvéve, addig lesz vállfás kép. Remélem addigra a kissebbikem is megbarátkozik vele. Most ugyanis amikor rá akartam adni, tépte le magáról a gombokat be sem tudtam gombolni. Szegény középsőmnek meg tetszik, szóval iparkodhatok a fonal beszerzéssel, és a kötéssel, hogy elkészüljön mindegyiküknek.

Először a sapkát kötöttem meg. Nem vagyok gyakorlott kötő. A fonal is elég vékonyka a technikai tudásomhoz, így elég laza lett szegény, eláll a gyerkőc fülétől. Mostanra viszont már annyiszor fel-le vették, hogy szegény fel is adta a harcot. Viszont ez már tetszett a gyerkőcöknek.

A kardi alulról fölfelé egyben kötött darab. Igazi kihívás volt a számomra. Elsőre egész jól sikerült. Persze voltak szem elszámolások, bontás. Lehetne szebb a kötéskép is, de gyakorlat teszi a mestert, tartja a mondás, majd a következő jobban fog sikerülni 🙂

 

Technikai adatok:
2-es és 2,5-ös kör és zokni kötőtűket használtam. A fonal FibraNatura – Cotton True Sport 08 kék. A mintát pedig a ebben a magazinban találjátok.

Sikerült végre lencsevégre kapni az inast:

Vitorlás” bejegyzéshez egy hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

