Kötött · Sálak

Cikkcakk sál

Tesztkötöttem. Tagja vagyok egy csoportnak ahol a Gombolyag magazinban megjelenő minták tesztelésére lehet jelentkezni. Határidős munkákról van szó. Megkapjuk a mintát, megvásároljuk a fonalat és meg kell osztanunk a tapasztalatot.
Kötés és horgolás tudásomat még nem tartom annyira erősnek, hogy mindenféle tesztekkel próbálkozzak, így türelmesen vártam, hogy vagy a tudásom fejlődjön vagy jöjjön egy olyan teszt amiben részt tudok venni.

Utóbbi történt. Nemesné Emri Szilvia keresett tesztelőket egy egyszerű kötött nyári sálra. Kifejezetten kezdőknek szólt a felhívás, így miután a kasszával leegyeztettem, hogy persze, hogy belefér még egy gombóc fonal gyorsan jelentkeztem is. Miután nem is emlékszem hányszor kellett bontanom, mert a nagy lelkesedésben szorgalmasan elszámoltam, aztán a fiúkáim zavartak össze. A bontásoknak hála gyorsan meg is ragadta a minta, így az első 2-3 cm után papír nélkül haladt szépen gyorsan.
Alize bamboo fine – 4559 a felhasznált fonal, 3,5-es körkötőtű segítségével készült a sál. 1 egész gombóc fonalat felhasználtam, 290 cm hosszú lett. Blokkolásnál én kitűztem kicsit, de nem kötelező.

A mintát megtaláljátok: Gombolyag magazin 2016/02

Jah és imádom 😀

Vélemény, hozzászólás?

