dekoráció · Horgolás · Jelmezek · Uncategorized

Hajháló

Felkérést kaptam. Tudnék-e hajhálót készíteni… Elvállaltam… Bár foggalmam sem volt arról, hogy mi fán teremtek azok a bizonyos hajhálók… háló… megoldjuk.
Na jó, képen már találkoztam velük, de az alapján izgalmas lesz elkészíteni. Szóval nyakamba vettem a netet és nekiláttam a böngészgetésnek. Persze szokásos csoportkánkban is feldobtam a kérdést, hátha gyorsabban kapok választ, mint hogy találnék.
Jöttek is az ötletek innen is, onnan is. Végül elérkeztem arra a pontra amit már 1 éve vártam (akkor kezdtem horgolni): gyulladtak a lámpácskák, és jöttek ötletek. Ezt már csak össze kellett egyeztetni a megrendelővel, hogy megfeleljen az ő elképzeléseiknek is.
Így készültek el a darabkák.
Elsőnek egy körben horgolt, középen kezdős háló ami az asztalra lefektetve igen érdekes képet mutat. A jó ízlés határait nem feszegetném, így erről nem fogok képet mutatni.
Hogy legyen felvételem a hálókról feltűztem őket párnára és vatelinnel béleltem ki őket.


A második már egy kisebb fejtetőre tűzős, szintén körben horgolt.

Az utolsó pedig négyzetesre készült, körben horgoltam, viszont nem varázskörrel kezdtem hanem láncszemsorral, és a magasításokkal szép négyzetkék lettek. Végül készült még egy negyedik is, egy 5 láncszemes körben 5 db 9 láncszemből álló ívet készítettem, és további 9 láncszemes ívekkel szépen körben haladva egy kontyra való jött össze, sajnos kép arról elmaradt

Ezek persze csak háló alapok. Kapnak még kiegészítést, hogy feltűzhető legyen, de a horgolás része eddig tartott. Remélem tudok képet hozni majd arról is, hogyan áll a hölgyeken, ugyan is ezek a május 21-ei reneszánsz esküvőre készültek a Diósgyőri-várba.

Fotós oldalán találtam egy albumot amik ott készült képeket tartalmaznak. A képeket nézegetve felismerhetőek az általam készített hajhálók. 2 nagy és 1 kicsi kontyra:
https://www.facebook.com/baranzo/media_set?set=a.968803566522353.1073741882.100001781560365&type=3&pnref=story

 

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

