Horgolás · Kardigán

Gyémántmintás horgolt kardigán

Egy poénból indult a történet. A Vitorlás kardigán képeire kaptam egy hozzászólást: nekem mikor csinálsz ilyet? Ebből aztán lett egy másik fajta kardigán… Ami inkább vedd-fe-ke. Kérés az volt, hogy egy könnyű, levegős rövid ujjú felsőt készítsek, amit a nyári estéken csak felkap az ember a hátára. Egy kötött mintát találtam először, amihez ki is választottuk a fonalat, meg is rendeltem amikor magazin lapozgatás közben bele akadtam ebbe a mintába. Megbeszéltük, kicsit alakítok rajta, és jó is lesz… konkrétan az ujját hagytam meg rövidnek.
A fonal kiadta, hogy a mintaleírás alapján, a kisebb mérettel pont akkora lesz amekkora kell.
HiMALAYA- Everyday – 70002 4-es tűvel horgolva, összesen 502g fonallal.A háta négyzet 91*70 cm lett.
A minta Gombolyag Magazin – 2015/04- 5. számban található.

Vélemény, hozzászólás?

