dekoráció · Filces

Csipesz

A történeti része ott kezdődik, hogy van egy hatalmas kétszárnyú konyha ablakom. Közvetlenül felette fut vastag fűtés cső, és műanyag ablak lévén szellőztető is van az egyik oldalon. Az idén már 4-ik éve, hogy itt lakunk, de csak küzdöttem a függöny témával. Először a felfogatás miatt. Aztán mikor a vitrázs megoldás mellett maradtunk, és ragasztós pálcák segítségével került függöny az ablakra, a gyerekeim letépték. Parkoló pályára került a történet.
Majd jött a nagy meleg. Mivel semmi nincs ami árnyékot adna az ablakra, ha közvetlenül besüt a nap, meg lehet halni, olyan meleg lesz. Szerencsére olyan 1-2 körül ér csak abba az állásba, de akkor is kéne valamit feltenni. Tavaly felkötöztem egy lepedőt a fűtés csőre, az idén már csak kell valami jobb.
Idő közben két első ablakunkra redőny került, így az ottani sötétítők felszabadultak. Fa karnisunk van, szép nagy csipeszekkel, amiket karikára akasztva kellett rögzíteni. Ezek mellett döntöttem, már csak az volt a kérdés, mi tartja meg. Végül is csak a fűtés csőre rögzítettem.
Volt itthon filc, vastag fajta. Először valami gombot, vagy tépőzárat akartam varrni rá, és a karikákat ráakasztani, de az sokáig tart. Addig húztam a dolgot, hogy utolsó pillanatra maradt a megvalósítás, így gyors megoldás kellett.
Arra jutottam, hogy filc csíkokat vágtam, mind a két végén szikével kis nyílásokat vágtam, amibe befűztem a csipeszt, rögtön a csőre. A karika egyenlőre kimaradt, de szerintem nem volt 20 perc az elkészítés. Lehettek volna kicsit hosszabbak… végül is a függönyt megtartja, és a gyerekek sem rántották még le. Célnak megfelel 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

