Kötött · Pulóver · Ruhanemű

Kapucnis, kenguruzsebes pulcsi

Igyekszem kicsit szorosabban megismerkedni a kötéssel is. Rengeteg szép holmit lehet ezzel a technikával elkészíteni, és vágyom a tudást. Saját ötletelésbe még biztos, hogy nem fogok egy darabig, kicsit többet kell még tapasztalnom, hogy elkezdjen tekerni a buksiban a fogaskerék. Így ismét egy Gombolyagos mintával próbálkoztam. Tervező ismét Nemesné Emri Szilvia, akinek köszönhetünk sok-sok AlkoTáskáim mintát még.

De térjünk át a pulcsira. Húgom volt olyan lelkes, hogy feltankolt fonalból ami a pulcsihoz szükséges volt, így nekem csak el kellett készíteni. Pont kész is lett szülinapjára.
Maga a minta nem harakiri nehézségű, meg is lepődtem, hogy a jelenlegi technikai tudásommal sikerült megkötnöm. Szerettem csinálni. Ezeken túl pedig viselni is remek, tehát készül még egy saját részre is 🙂

A kötéspróbát nálam 4,5-es tűvel adta ki, így azzal készült a 40/42-es méret a próbadarabhoz használt fonallal. HiMALAYA – Everyday Colors Worsted lett a kiválasztott a 70712-es színkóddal, amiből 70 dkg-t evett meg a kész darab.
A szegélymintákkal néhol kicsit megkavarodtam, de csak a logikám nem vette a történetet, színátmenetes fonal lévén szerencsére nem követtem el vérre menő hibát. Tesómnak pedig kevés volt a hossza, így a végén kapott még 7 sort lefelé. A passzéhoz nem írja, de az ujjánál kisebb tűt használtam, és elgondolkodtató, hogy a derekánál is érdemesebb kisebbel dolgozni. Én legalább is biztosan azt fogom tenni a saját darabomnál, mert kicsit nyúltnak tűnt így.

Egy a lényeg: tesóm nagyon örült neki. Hordja egészséggel 🙂 😉

Vélemény, hozzászólás?

