Horgolás · Táskák · Technika · Varrás

Kapucíner horgolt táska

Születésnapra készültemben mintákat keresgéltem. Mindenképpen táskát terveztem, és az is biztos volt, hogy zöld lesz. Sőt, az is biztos volt, hogy Himalaya Everyday lesz a kiválasztott… már csak azért is mert az ajándékozott korábban már kiválasztotta a színt.

Eredetileg a már korábban elkészített Írisz táskát terveztem megkötni, de miért készítenék két egyforma darabot amikor annyi lehetőség van. Horgolás terén egyébként is biztosabban mozgok talán kicsit. Igaz szeretem a kihívásokat, de azért ennyire mégsem.

Kezembe akadt a Gombolyag magazin 2016/01-es száma, amiben már korábban szemezgettem ezzel a darabbal. Meg is született az elhatározás, hogy bizony ezt kell elkészítenem. A leíráshoz képest 3-as tűt használtam, mert nagyobb tűt ír ugyan, de túl nagynak ígérkezett. Így bontottam, és újra kezdtem.

Maga a minta leírása szuper. Amint belebújt a kis buksimba, lelkesen haladt magától… amikor nem figyeltem oda akkor is (na jó, akkor a 2 évesem bontott vissza éppen 1-2 sort 😀 )

Miután elkészült, drága anyukám bélést brummogott bele varrógépe segítségével. Ajándék lévén tapasztaltabb kezekre bíztam a bevarrást, biztos ami biztos.

Visszajelzés alapján az ünnepelt, igaz megkésve, megkapta és nagyon örült neki. Így persze megért minden munkát.

Bég egyszer Boldogot Drága!

IMG_3578.jpg

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

